Archívum - 2009

december 17th

Merenyei évadzáró!

dec 17 2009

Szokásunkhoz híven, mint minden év decemberében, most is a téli pecánkat az egyik kedvenc horgászvízünkön a merenyei tározón ejtettük meg.
December 7-én érkeztünk a tó partjára, mivel szeretjük a kihívásokat, így mindenképp olyan helyre szerettünk volna ülni, ahol a téli hónapokban, eddig még senki nem nagyon tudott kimagasló eredményeket produkálni!
Ezért a helyválasztásunk a kanyar (1/1) nevű horgászhelyre esett.
Nagyon szeretjük és ismerjük ezt a helyet, sokat horgásztunk már itt, de mindig csak tavasztól-őszig.

november 30th

Szabad egy fotóra Harcsa koma?

nov 30 2009

Sokan vagyunk horgászok, akiknek téli hónapokban kedvenc időtöltése felidézni nyári élményeiket. Tavainkat vastag jégpáncél veszi birtokba - átmenetileg szüneteltetve kedvenc időtöltésünket, lehetőséget adva egy-egy jól sikerült nyári peca vagy feledhetetlen horgászkaland felelevenítésére. Íme, egy az emlékezetesek közül!

november 10th

Bojlis palánták nagy fogásai!

nov 10 2009

Öt szimpatikus bojlis növendékkel foglaltuk el szeptember 18-án, pénteken a 16-os horgászhelyet Merenyén. Név szerint: Pál Botond, Nagy Richárd, Horváth Miklós (Pécs), Kun Benjamin, Zsoldos Tícián (Szombathely) A két tógazda Józsi és Gyuri, a tőlük már megszokott vendégszeretetével fogadott minket

november 6th

Ez is húsz pluszos még ha nem is ponty!

nov 6 2009

Szeptember 1-én hajnalban érkeztem egy hosszabb merenyei túrára,
csendes meleg nap ígérkezett teljesen sima víz tükörrel.
Bójázás után kettő nagyobb etetést készítettem és arra számítottam
hogy a hét második felében beérő etetésen fogok inkább halat fogni.

szeptember 2nd

Szombat délután érkeztem a Merenyei tározó partjára.

szep 2 2009

Sajnos szinte viharos erejű szél fogadott, ami erősen megkérdőjelezte a vízre szállást. Beszélgetéssel és szomszédolással töltöttem az első két órát. Hat óra után szerencsére kicsit megenyhült az idő, a szemerkélő eső ellenére már biztonsággal be lehetett bójázni. Két etetést készítettem a "szokásos" helyemen, a horgászhelyem előtti két gödörbe. Etetőanyagként durván két kiló Gigamino Three bojlit és fél kiló halas pelletet használtam. Az egyetlen újításom az volt, hogy az aznap készített, még ki nem szárított, teljesen puha bojlikat használtam fel az etetésre.

június 1st

Mesébe illő de IGAZ 5 db 20 + os egy csodálatos túra alatt!

jún 1 2009

Laki, Vince, Pisti meg én május 24-én, kánikulai melegben érkeztünk az 1 hetes túránkra. Az 1 /1 helyet foglaltuk el. A túrát megelőzően elolvastam a honlap tavalyi 20+os fogásokról szóló írásait. Barátaimmal azt tervezgettük, hogy az eddigi /szintén merenyei/ 17kg körüli rekordjainkat jó lenne megdönteni, legalább egy 20 fölötti pontyot fogni. Miután felállítottuk a sátrakat 3 bóját helyeztünk el kb. 120 méterre. A helyeket vegyes bojlival és a helyben vett pellettel lazán megszórtuk.

május 29th

Gyurit megtépázta a vihar, de nem adta fel!

Május 29 2009

A 18-as helyen eltöltött egy hét után némi izgalommal vártam a következő eltöltendő négy napot, amit a 17-es helyen töltöttem el.
A 20 + os utáni vágy az már nem fűtött inkább az érdekelt hogy a kapások száma hasonló lesz-e mint az előző alkalommal, ez tudná az etetés és a szerelék, valamint a csalik helyességét igazolni.

május 14th

41,6 Kg Patai Tamás

Fogás időpontja:
2009. Május 13., Szerda, 03.00
Tömeg:
41 600 gramm
Fogás helye:
Bojlis 13

2009 .május. 13-án hajnal 3-kor kapott,jó fél kilós kárászra,amit felszíni úszóval,kínáltam fel.A fárasztás kb 15 perc volt partról,hála a 40-es fonott zsinórnak és Csabi segítségének! Súlya 41600 gramm, hossza 186 cm. Még egyszer nagyon köszönök mindent!!! Patai Tamás

Hal faja:
harcsa
Hossz:
170 cm

május 10th

Merenyei 20 + sok parádéja!

Május 10 2009

Előreláthatólag hétfőn este kerülnek feltöltésre az idei megfogott húszpluszosok fotói.

május 3rd

Eseménydús hét-Imperiál segítséggel a 18-as helyen !

Május 3 2009

Beszámolóm kissé korábbról kezdeném, mint a mostani túrám kezdete.
Egy hónappal ezelőtt volt szerencsém néhány napot a 6/6-on horgászattal eltölteni
A szerencse nem a fogásokban jelent meg mivel kapásom egyáltalán nem volt, hanem abban hogy sikerült eléggé tartalmas beszélgetést folytatnom Drahota Mihállyal a horgászat rejtelmeiről.