Bojlis 18

Zadravec Baits Team utolsó elötti napja! 2008.12.19

dec 20 2008

Andrásék verőfényes napsütésre ébredtek, egy igen fárasztó éjszaka után.
Eléjük bebandázott és a fenékre húzódó halak maradék kapókedvét kihasználva 24 db halat, fogtak összesen 264 kg, ami 11-es átlagra jött ki. Laci ma reggel sátrat bontott és András barátja váltotta le. Andráson nagyon látszik a fáradság, szerintem ezt az éjszakát pihenéssel fogja tölteni, ami érhető, hiszen éjszakákon át ébren tartották a halak. Azt se felejtsük el, hogy balesetéből sem épült fel még 100%-an. Aki ismeri a történteket, az tudja, hogy miről van szó.

Misel Zadravec Team-Decemberi Nonstop peca 2008.12.16

dec 17 2008

Misel Zadravec ahogy ígérte délután meg is érkezet. Átbeszéltük általa Merenyén megrendezésre kerülő jövő évi Zadravec bojlis találkozót, majd elindultunk a kis csapatához. Miután megérkeznünk, az elmúlt 24 óra eseményeit kérdeztük. Fiuk által elmondottak hallatán Misel és én csodálkozva összenéztünk majd gratuláltunk. Hiszen december közepén a 20 db kapásból 18-at megfogtak, a legnagyobbak 20,20 kg tükrös, 2db 15-ös töves,elmúlt nap átlaga 11 kg. Misel éjszakára velük marad és megpróbál ő is néhány példányt horogra csalni.

dec 16 2008

Elmúlt nap késő délután elkezdet esni az eső ami egész éjjel szép csendesen eset, sajnos reggelig kitartott. Kapásunk 8 db volt eböl egy lemaradt,olyan jó kilences átlaggal zártuk az elmúlt 24 órát. Misel már holnapi nap folyamán érkezik, de csak egy éjszakára. Tegnap délután is jött egy csapat a 2-es horgászhelyre elmondásuk szerint 13 db halat fogtak a legnagyobb 13-as volt. Újra elkezdet szemerkélni az eső, ami a kellemetlenség ellenére valahol azt is jelenti hogy enyhe lesz az éjszaka.

Három nap a „paradicsomban”

okt 4 2008

Gyorsan múló hétköznapok után egyre közelebb kerül a több hónappal előre foglalt dátum jún. 7-10 Merenye 18-as hely. Miért is esett pont erre a helyre a választás? Egy régi történet: másfél évtizede elszakadtam szülőföldemtől, délre Baranyába kerültem, itt kaptam állást. Később a lakás, család és az itt megélt évek, mind jobban idekötnek, azért mégis megdobbant szívem, amikor tavaly megtudtam, hogy egy egykori általános iskolai osztálytársam Merenyén horgászik.